امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://miner.cloob24.com
0

امروزه با افزایش محبوبیت استفاده از ارزهای دیجیتال و ماینینگ، افراد زیادی به خرید و فروش ارزهای دیجیتال روی آورده اند و به نوعی از این راه کسب درآمد بسیار خوبی دارند؛ اما تنها برخی از افراد می‌توانند با استفاده از دستگاهی به نام ماینر اقدام به استخراج ارز دیجیتال ‌کنند.

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که باعث شد تا جوانان و افراد زیادی در ایران و خارج از ایران به استخراج ارز دیجیتال روی بیاورند، رشد قیمت فوق العاده خوب و سریع برخی از ارزهای معروف مانند بیتکوین در چند سال اخیر بوده است.

ماینر به دستگاهی گفته می‌شود که وظیفه استخراج ارزهای دیجیتال مانند بیتکوین را بر عهده می‌گیرد؛ استخراج این ارزهای دیجیتال نیاز به قدرت و توان پردازشی بالایی دارد و دستگاه ماینر نیز، این توان و قدرت را تامین خواهد کرد.

البته توان و قدرت پردازشی تمام دستگاه‌های ماینر یکسان نیست و افرادی که صاحب این دستگاه می‌باشند، با توجه به قدرتی که ماینر در اختیار شبکه‌ها قرار می‌دهد، ارز استخراج خواهند کرد.

ارزهای دیجیتال را می‌توان با استفاده از هر تعداد دلخواهی از این دستگاه‌ها، استخراج کرد و از این نظر افراد با محدودیت مواجه نخواهند بود؛ یکی از اصلی‌ترین دلایلی که افراد به سمت استفاده از این نوع دستگاه‌ها نمی‌روند و یا از یک دستگاه استفاده می‌کنند و حاضر نیستند تعداد دستگاه‌ها را افزایش دهند، مصرف برق نسبتا بالای دستگاه‌های ماینر می‌باشد.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه