امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://miner.cloob24.com
0
  • قیمت دستگاه : (با در نظر داشتن قیمت دستگاه می توان فهمید که چه مقدار قرار است زمان ببرد تا سرمایه هایمان برگردد، باید توجه داشته باشید که با در نظر داشتن این موضوع می توان تصمیم درستی در خرید دستگاه گرفت.)
  • قدرت هش ریت: (میزان قدرت هش ریت دستگاه باعث می شود تا دستگاه شما به عنوان یک دستگاه قدرتمند یاد شود. هر چه میزان هش ریت دستگاه بالاتر باشد، سرعت استخراج بیت کوین هم بیشتر می شود.)
  • میزان مصرف برق انواع ماینر : (مقدار برق دستگاه های ماینینگ بر حسب وات است. هر چه قدر میزان وات دستگاه بالاتر باشد، هزینه برق آن دستگاه نیز بالاتر می رود.)
  • شما با توجه به مطالب بالا و تحلیل و بررسی های دیگر خود در بستر اینترنت باید بهترین نوع دستگاه را انتخاب کنید.

    نکته: هیچگاه بالا بودن میزان هش ریت دستگاه به این معنی نیست که دستگاه شما بهترین دستگاه است. انتخاب بهترین دستگاه با توجه به: مصرف برق، وزن و صدا دستگاه، عمر دستگاه و اندازه آن تعیین می شود.

    معرفی 10 سازنده دستگاه ماینر

    1. بیت مین (BitMain)
    2. کنان (Canaan)
    3. اینوسیلیکون (Innosilicon)
    4. چیتا ماینر (Cheetah Miner)
    5. آنت ماینر(Ant Miner)
    6. ابلیسک (Obelisk)
    7. هالونگ ماینینگ (Halong Mining)
    8. علائدین ماینر (Aladdin Miner)
    9. واتس ماینر (Whats Miner)
    10. فیوژن سیلیکون (FusionSilicon)

    نیازمندی های خرید یک دستگاه خوب

    هنگام خرید یک دستگاه، تا به این قسمت گفته ایم که باید چه نکاتی را رعایت کنید. حالا در کنار تمامی آن ها یک سری از نکات دیگر هم نیز با توجه به شرایط خودتان باید در نظر بگیرید.

    1. هزینه خرید دستگاه : هزینه دستگاه گزینه قابل توجه ای است. شما باید ابتدا ببینید که تا چه مبلغی قصد دارید برای این عمل سرمایه گذاری کنید. شما بعد از انتخاب نوع دستگاه باید هزینه های دیگر همانند: برق، تهویه هوا، کابل کشی و…. در نظر داشته باشید.
    2. فضای مناسب و میزان قدرت برق مناسب: انتخاب فضا یک امر مهم در ارزهای دیجیتال است. دستگاه های ماینینگ با توجه به تولید سر و صدا و همچنین گرمای زیاد، باید در مکانی مناسب قرار بگیرند. حتما باید این گرما توسط سیستم تهویه هوا خارج شود و فضا کاملا خنک باشد تا آسیبی به دستگاه نرسد.
    3. قصد استخراج چه نوع ارزی را دارید  توجه داشته باشید که هر ارز از یک الگوریتم پشتیبانی می کند و همچنین دستگاه های ماینینگ هم از یک نوع الگوریتم پشتیبانی می کند. در نتییجه باید هنگام خرید دستگاه دقت داشته باشید که آیا دستگاه انتخابی از الگوریتم ارز مدنظر شما پشتیبانی خواهد کرد یا خیر.

    برای مثال: رمز ارز ” بیت کوین ” از الگوریتم SHA-256 پشتیبانی می کند. اگر شما در نظر دارید تا رمز ارز ” بیت کوین ” استخراج کنید، باید در نظر داشته باشید که دستگاه انتخابی شما از الگوریتم ” SHA-256 ” پشتیبانی می کند

    1. عمل ماینینگ نیازمند اینترنت مناسبی است (سرعت اینترنت و حجم اینترنت مسئله مهمی در این قسمت نیست. اما پایداری اینترنت موضوعی جدی و مهم است. شما باید اینترنتی را انتخاب کنید که پایداری مناسبی داشته باشد، یعنی دچار قطعی نشود که اگر این اتتفاق بیوفتد همین قطعی موجب می شود تا به شما ضرر برسد.)

    تبلیغات متنی
    فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
    بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
    بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
    WwW.PnuBlog.Com
    ارسال دیدگاه